نسخه مستقل دارای کلیه قابلیت های نسخه جامع قفل نرم افزاری ایمن لاک بوده و تنها تفاوت آن ارائه این محصول  بجای سرورهای اختصاصی ایمن لاک،  بروی سرورهای مشتری می باشد. با توجه به اینکه گروه امنیتی ایمن لاک تنها شرکت ارائه دهنده محصولات بروی سرورهای اختصاصی در ایران می باشد و با توجه به حساسیت گروه ایمن لاک در نگهداری از این سرورها بصورت 24 ساعته تا کنون کوچکترین مشکلی جهت ارائه خدمات به کاربران وجود نداشته است و می توان با خیال کاملا آسوده ازین سرورها استفاده نمود.

باتوجه به موارد ذکر شده فقط در شرایط خاص و به درخواست مشتری و با هزینه حدود 5 برابر از قیمت نسخه حرفه ای محصول فوق قابل ارائه خواهد بود. مدت زمان ارائه این محصول پس از خرید نهایی بین 7 تا 18 روز کاری خواهد بود. لذا چنانچه تمایل به خرید و استفاده از این نسخه را دارید حتما جهت جلوگیری از تداخل در فروش محصولات خود از چند روز قبل نسبت سفارش این محصول اقدام نمایید.

ضمنا این محصول فاقد تمدید پشتیبانی سالیانه توسط خریدار می باشد ولی با توجه به تفاوت کلی در ساختار محصول، امکان ارائه آپدیت های اصلی قفل نرم افزاری ایمن لاک که در مدت زمان ارائه خدمات محصول بصورت کاملا رایگان در سایر محصولات ارائه می شود برای این نسخه بصورت رایگان امکان پذیر نبوده و فقط در صورت تمایل و درخواست کاربر با پرداخت هزینه معین قابل ارائه خواهد بود.

اکیدا توصیه می شود تا جهت جلوگیری از پرداخت هزینه های بیشتر، ضمن بررسی سوابق موجود قفل ایمن لاک درکشور و با توجه به اپتایم بودن 99/9 درصدی سرورها در طول شبانه روز ازخرید نسخه مستقل صرفه نظر کرده و با خیالی آسوده و با خرید قفل ایمن لاک فقط به فکر افزایش فروش محصولات ارزشمندتان باشید.